粤语扫盲计划1

[fen3 训]

        =睡、睡觉。

        瞓醒咗(睡醒了);

        唔想瞓(不想睡觉);

        蚊都瞓(形容太迟)例句:等得你嚟蚊都瞓啦…

仲/仲有

        =还  

zo3

        =了

边个

        =哪个

sb.

        =和sb.

( adv.?

        =这么

挂住

        =想念

Gie

        =的

        可在句末、在句中“你嘅也“(你的东西

Ga(虚词,表加强语气

        =啦


        =他

我哋

        =我们


        =是


        =在

得闲

        =有空

听讲

        =听说

sb.

        =sb.说

呢度

        =这里

        (呢D嘢=这些东西)

果度

        =那里


        =这些


        =事情/东西

嘢做

        =找事做


        =什么

,本字应为"凼",读taam5

        氹人落踏 tam5  jan4  lok6  daap6

例句:

1.仲有边个同我一样,咁夜瞓?

        还有哪个跟我一样,这么晚都还没有睡觉。

2.我好眼瞓  

        我好困

3.快D训啦

        快睡啦

4.瞓著,睇你嘅录影,好挂住

5.着着声即刻走去揾野——许冠杰《搵嘢做》

        快点马上去找事做

6.翻到屋企食晚饭。

        回到里吃晚饭。

7.宜家我无嘢做。

        现在我没事情做。

8.点解唔食彩虹糖一样酸到阿妈都唔认得

        为什么我吃彩虹糖一样酸的脸我妈都不认识?



评论
热度(29)
  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© shjun26 | Powered by LOFTER